Klíčové odpovědnosti
Co u nás budete dělat
Vaše úkoly budou:
- Přivítání návštěv a jejich uvedení do kanceláře.
- Starost o kancelářské prostory – příprava zasedacích místností, údržba kuchyňky (kávovar, myčka).
- Drobné administrativní úkoly – příprava, tisk a předávání dokumentů k podpisu, skenování, archivace.
- Zpracování a třídění pošty, komunikace s datovou schránkou.
- Komunikace s kolegy i dodavateli.
- Objednávky a pochůzky – kancelářské potřeby, občerstvení.
- Spolupráce při pořádání firemních eventů (teambuildingy, večírky).
- Pomoc kolegům a aktivní přispívání k pozitivní pracovní atmosféře.
Kvalifikace
Co byste měli znát
Co od vás očekáváme?
- Příjemný a vstřícný přístup, budete první, koho návštěvy uvidí.
- Předchozí zkušenosti na administrativní pozici.
- Čeština na úrovni rodilého mluvčího a angličtina na úrovni B1.
- Znalost MS Office (zejména Outlook, Word, Excel).
- Schopnost udržet si klid a profesionální vystupování i při rychlém tempu.
- Komunikační dovednosti a schopnost efektivně koordinovat úkoly.
- Flexibilitu a ochotu přizpůsobit se změnám.
Nabízíme vám
Co vám dáme na oplátku
Co nabízíme?
- Bonusy/prémie a 5 týdnů dovolené.
- Příspěvek na obědy a dotovanou Multisport kartu.
- Občerstvení na pracovišti.
- Možnost se kontinuálně vzdělávat
- Práci v přátelském a pozitivně naladěném týmu.
- Možnost seberealizace a prostor pro vaše nápady.
- Každý den bude jiný – nudit se rozhodně nebudete!
Pokud se těšíte na rozmanitou práci v inspirativním prostředí a chcete být součástí přátelského týmu, pošlete nám svůj životopis! Těšíme se na vás! 😊
Budeme se těšit na vaši reakci!